Naštvaná mrkev

03.05.2012 16:24

Kdysi jsem bydlela s paprikou,vypráví mrkev.Ale nakonec mě naštvala tak jsem se odstěhovala do stodoly.

Bylo tam plno škvrnat,až mě to štvalo.

Proto jsem zpěvavě odešla pryč.Dlouho-asi 5minut-jsem hledala jiné bydlení.Nakonec jsem ho odkopla ve stromu.

Bydlela tam kytara která pořád jedla,štvalo mě to a tak jsem se rozhodla přestěhovat do Francie.Ale odstěhovala jsem se protože mě štvalo to:''Vous oubliez comme quelque chose?'' .

Nakonec jsem skočila z hory která mě štvala a jak ten pád trval tak mě to štvalo.Když jsem spadla štvalo mě to protože záda bolela.Nemohla jsem se dostat nahoru a tak jsem se musela do konce života štvát s kamenem pod tou skálou.

Napsala:Miss Horses

 

 

—————

Zpět


Naštvaná mrkev

Datum: 03.05.2012

Vložil: lady Jane

Titulek: )l

jj dobrý

Odpovědět

—————

Datum: 04.05.2012

Vložil: Miss Horses

Titulek: Re: )l

Dík

Odpovědět

—————