Bolavá záda

21.04.2012 23:00

Napsala:Miss Horses

Hrozně mě bolí záda,

jako by mě bouchala kláda.

Nemůže to přestat,

tak je moc chci ztrestat.

Dám jim velký pohlavek,

a pak ještě na zadek.

Stále se mi smějí,

a mé nervy klejí.

Štvou mě asi hodinu,

tak zavolám Aninu.

Dělá že mě utěšuje,

za mími zády však pikle kuje.

Nevím co mám dělat,

tak jsem se rozhodl ceduli konec zvedat.

—————

Zpět


Bolavá záda

Datum: 28.03.2013

Vložil: Kája Havlová

Titulek: Teda!

Miss Horses,
píšeš moc krásně :D
a hlavně:
V.T.I.P.N.Ě.

Odpovědět

—————

Datum: 21.04.2012

Vložil: Miss Horses

Titulek: HIHI

Je to tuklí ale nezapomínejme na nadpis=)Popravdě mě pořád napadalo jak pokračovat ale ne jak to ukončit a tak jsem to ukončila takhle.Jo a napadlo mě to protože mě bolely záda.

Odpovědět

—————